BHPetrol ‘Pam & Menang Kembali Lagi 2.0’ – Proton Iriz dan pakej pelancongan ke Dubai untuk dimenangi

BHPetrol ‘Pam & Menang Kembali Lagi 2.0’ – Proton Iriz dan pakej pelancongan ke Dubai untuk dimenangi

BHPetrol sedang menganjurkan kempen ‘Pam & Menang Kembali Lagi 2.0′ di mana pelanggan berpeluang memenangi sebuah Proton Iriz dan banyak lagi hadiah menarik yang ditawarkan, berlangsung sehingga 31 Oktober 2023.

Untuk menyertainya, anda hanya perlu berbelanja minimum RM40 untuk minyak Infiniti (RON 95, RON 97, B10 diesel atau B7 diesel) atau membeli barangan keperluan dalam satu resit di stesen BHPetrol. Jangan lupa untuk leret (swipe) eKad BHPetrol anda atau imbas kod QR menggunakan aplikasi mobil eKad untuk setiap pembelian.

Empat pemenang bertuah yang dicari dan bakal menerima hadiah utama termasuk Iriz serta pakej pelancongan ke Dubai bersama aktor, hos TV dan penyanyi terkenal Alif Satar. Sementara itu, empat unit Iriz juga akan dihadiahkan kepada setiap pemenang yang berada di tempat kedua. Manakala 14 pemenang di tempat ketiga pula bakal membawa pulang seunit motosikal Modenas Kriss 110.

Lain-lain hadiah yang ditawarkan termasuklah 30,000 kata ganjaran (222 pemenang), telefon pintar (60 pemenang), smart TV 32-inci (30 pemenang), minyak pelincir BHPetrol SynGard lubricants (56 pemenang) dan payung edisi terhad BHPetrol (untuk pemenang mingguan).

Walau bagaimana pun, pembelian produk tembakau, tambah nilai Touch ‘n Go, ePay, bayaran utiliti dan pembersihan kereta tidak layak untuk menyertai pertandigan ini. Sila semak terma dan syarat lain DI SINI.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required