Honda City kini ditawarkan dengan pinjaman sehingga 100%, tidak perlu sediakan deposit untuk tempahan

Honda City kini ditawarkan dengan pinjaman  sehingga 100%, tidak perlu sediakan deposit untuk tempahan

Honda Malaysia (HM) telah mengumumkan Honda City kini ditawarkan dengan pinjaman sehingga 100%. Ini bermakna anda boleh memandu pulang sedan segmen-B ini tanpa menyediakan ‘bayaran muka’ atau deposit. Berbanding sebelum ini, dengan 90% pinjaman dan 10% deposit.

Program ini adalah dengan kerjasama Bank Muamalat dan Maybank. Di mana anda perlu ditentukan kelayakan terlebih dahulu bagi proses pemohonan pinjaman. Walau bagaimana pun, program ini tidak menyebut City Hatchback, jadi rasanya ia hanya untuk versi sedan sahaja.

Dalam promosi bulanan sepanjang Oktober 2023, HM menawarkan rebat bernilai RM1,500 untuk pembelian City. Ia memang ganjaran tunai biasa, namun memandangkan kita menghampiri penghujung 2023, jadi terdapat beberapa penawaran lain yang turut diberikan termasuk kadar pinjaman yang rendah, baucer penyelenggaran, dan baucer petrol.

Bukan itu sahaja, bagi anda uang memilih varian City E dan V, akan menerima baucer lapisan cermin gelap Ecotint bernilai RM2,200 dan tawaran ini hanya sah sehingga 31 Disember 2023. Untuk mengetahui lebih lanjut, segeralah berkunjung ke mana-mana wakil pengedar Honda berhampiran.

Honda City e:HEV RS 2023

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required