Nikmati 1,500 Caltex Points dari transaksi pertama, terima kredit hotel Expedia dengan Caltex Rewards

Tawaran menarik memang sentiasa dinantikan, dan Caltex Malaysia sedang menawarkan promosi terkini mereka. Dengan kerjasama Expedia, Caltex menawarkan kredit untuk penginapan hotel melalui pembelian bahan api di stesen Caltex. Buat pembelian terkumpul bernilai RM200 untuk bahan api di stesen Caltex dengan Caltex Rewards, dan anda akan menerima RM200 kredit hotel Expedia.

Bukan itu sahaja. Isi minyak dengan hanya RM50 untuk transaksi pertama dengan Caltex Rewards, dan anda akan menerima 1,500 mata ganjaran Caltex*, yang bersamaan dengan RM15.

Bagi ahli Caltex Rewards baharu, lengkapkan pendaftaran keahlian anda dan buat transaksi pertama melalui pembelian bahan api minimum RM50. Bagi ahli Caltex Rewards sedia ada yang telah mendaftar tetapi masih belum membuat transaksi pertama, silakan berbuat demikian.

Kunjungilah stesen Caltex berdekatan anda dan mula mengumpul mata ganjaran Caltex dengan pembelian bahan api menggunakan Caltex Rewards. Promosi ini sah sehingga 31 Disember 2023; klik di sini untuk maklumat lanjut dan layari juga laman Facebook Caltex Malaysia di sini.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.