KL Car Free Morning kembali dianjurkan pada 21 April 2024 selepas cuti Hari Raya Aidilfitri, 7 pagi-9 pagi

KL Car Free Morning kembali dianjurkan pada 21 April 2024 selepas cuti Hari Raya Aidilfitri, 7 pagi-9 pagi

Penganjur KL Car Free Morning (KLCFM) telah mengumumkan acara KLCFM bakal diadakan pada Ahad ini, 21 April 2024. Ia kembali dianjurkan selepas dua minggu ‘bercuti’ sempena dengan sambutan Hari Raya Aidilfitri.

Seperti biasa, KLCFM akan bermula di Dataran DBKL berhampiran Dataran Merdeka dan jalan-jalan utama di sekitar pusat bandar akan ditutup dari laluan trafik, bagi membolehkan pelari dan penunggang basikal beriadah secara bebas pada pagi Ahad itu.

Untuk KLCFM pada Ahad ini yang berlangsug dari jam 7 pagi hingga 9 pagi, larian sejauh 7 km akan dianjurkan, selain itu, bagi sesiapa yang nak berbasikal pun boleh menggunakan basikal yang disediakan secara percuma dan banyak aktiviti lain turut diadakan termasuk pertunjukan pancaragam DBKL, cabutan bertuah, dan banyak lagi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required