Lorong motosikal di laluan masuk Plaza Tol Jawi Lebuhraya PLUS ditutup dari 11-26 Mei 2024

Lorong motosikal di laluan masuk Plaza Tol Jawi Lebuhraya PLUS ditutup dari 11-26 Mei 2024

PLUS Malaysia memaklumkan bahawa lorong motosikal di laluan masuk Plaza Tol Jawi akan ditutup sementara mulai 11 Mei (esok) sehingga 26 Mei 2024. Ia adalah bagi kelancaran kerja-kerja penambahbaikan turapan jalan di lorong motosikal sedia ada.

“Penutupan lorong akan dilaksanakan selama 24 jam sepanjang tempoh tersebut. Pengguna motosikal di laluan tersebut akan dilencongkan di laluan masuk paling kiri di Plaza Tol Jawi sepanjang tempoh kerja-kerja tersebut dijalankan.

“Kerjasama para pengguna lebuh raya untuk mematuhi arahan papan tanda di lokasi sepanjang proses kerja-kerja pembaikan dijalankan amat kami hargai,” kata PLUS menerusi kenyataan yang dikeluarkan.

Jika anda menggunakan laluan berkenaan, sila lebih fokus dan berhati-hati dalam pemanduan. Terutamanya untuk pemandu kereta atau lori, bimbang juga sekiranya tidak perasan ada motosikal di laluan masuk paling kiri disebabkan titik buta. Jangan main melencong masuk ke kiri saja tau.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required