Volkswagen Sri Hartamas dilancarkan

Volkswagen-Sri-Hartamas-3S-Centre-01_BM

Pusat 3S Volkswagen Sri Hartamas telah dilancarkan petang tadi oleh Volkswagen Malaysia dan FA Wagen Sdn. Bhd.

Memiliki keluasan lebih 30,670 kaki persegi melibatkan tiga tingkat, Volkswagen Sri Hartamas bersedia untuk memenuhi semua keperluan pemilik kenderaan Volkswagen daripada jualan sehinggalah aspek selepas jualan yang merangkumi servis umum & pantas, diagnostik dan pembaikan utama.

Pusat servis ini mempunyai lapan ruang penyelenggaraan bersama sepasukan 15 orang juruteknik berpengalaman dan bertauliah. Mereka mampu mendiagnos apa jua isu dengan efisien, pantas serta menawarkan servis berkualiti kepada pelanggan.

FA Wagen Sdn. Bhd. telah melabur sebanyak RM5 juta untuk lokasi, bangunan, kemudahan serta ruang penyelenggaraan. Di samping peralatan dan kelengkapan diagnostik yang diluluskan oleh Volkswagen.

Volkswagen-Sri-Hartamas-3S-Centre-02_BM

Pengarah Urusan Volkswagen Group Malaysia, Armin Keller berkata, “Kerjasama kami dengan FA Wagen bermula pada tahun 2007 dan sejak itu telah mencapai banyak kejayaan. Pelaburan ke atas infrastruktur merupakan salah satu usaha kami untuk menambah baik perkhidmatan dan pengalaman pemilikan secara keseluruhannya. Volkswagen Malaysia akan terus fokus untuk meningkatkan pengalaman pemilikan para pelanggan.”

Pengarah Urusan FA Wagen Sdn. Bhd., Cheng Seng Fook berkata, “FA Wagen berbangga untuk memperkenalkan pusat servis 3S terkini kami kepada anda. Kami mengakui bahawa para pelanggan adalah keutamaan kami. Maka, kami lihat wujud keperluan sebuah pusat servis Volkswagen di Sri Hartamas. Kami telah melabur sebanyak RM5 juta ke atas cawangan ini untuk meningkatkan lagi jenama Volkswagen.”

Volkswagen Sri Hartamas beroperasi dari Isnin hingga Ahad, termasuk cuti umum untuk bilik pamerannya mulai jam 8.30am hingga 6pm. Manakala bahagian selepas jualan beroperasi dari Isnin hingga Jumaat mulai jam 8.30 pagi hingga 5.45 petang. Hari Sabtu pula, ia beroperasi dari jam 8:30 pagi hingga 12:30 tengahari.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 

Comments

  • Sam "Hailat" Loo on Jan 17, 2016 at 7:00 pm

    dilancarkan…? atau dirasmikan…?

    aku keliru tau…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
 

Add a comment

required

required