Shell Malaysia melancarkan kedai Shell Select serba baharu pertama di PJ, seterusnya ke seluruh negara

Shell-Select-retail-store-1_BM

Seiring dengan program transformasi tiga tahun Welcome to Shell yang mensasarkan agar dapat memberi hospitaliti terbaik buat pengguna jalan raya, Shell hari ini telah melancarkan kedai konsep Shell Select yang terbaharu di stesen SH Shell Damansara Jaya.

Shell mengumumkan 30 unit outlet mereka akan dinaik taraf kepada kedai konsep yang direka sebagai sebuah ‘oasis makanan’ pada tahun ini. Ia akan menyediakan makanan dan minuman di dalam atmosfera yang bersih, meriah dan mesra pelanggan.

Kiosk Krispy Kreme Doughnut, Boost Juice, dan Deli2go akan dibina didalam outlet setiap stesen terbabit yang akan menyediakan pelbagai pilihan snek, pastri, jus dan kopi. Ia juga akan dilengkapi dengan ruang makan yang sangat selesa, Wi-Fi percuma serta stesen pengecas peralatan elektronik.

Untuk pelanggan yang beragama Islam, surau baharu yang bukan sahaja bersih malah cantik dan selesa juga disediakan untuk mereka beribadah.

Pengarah Urusan Shell Malaysia Trading Datuk Azman Ismail berkata, “Konsep runcit terbaharu untuk Shell Select di stesen utama kami akan memberikan pengguna jalan raya pengalaman yang lebih menakjubkan, begitu juga dengan nilai dan pilihan.”

Ditanya sama ada konsep baharu akan mendatangkan pulangan yang lebih untuk pengusaha stesen, Azman berkata, “Dengan konsep baharu ini kami berharap ia akan meningkatkan peratusan keuntungan pada pengusaha melebihi 50% melalui hasil jualan bahan api.”

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required