SPYSHOTS: SUV Suzuki Vitara Brezza berlogo Proton

Proton-Suzuki-Vitara-Brezza-3_BM

Hari ini kami menerima gambar yang agak mengujakan iaitu sebuah Suzuki Vitara Brezza dengan logo Proton. Biar betul? Adakah Proton bercadang untuk memasarkan model rebadge SUV tersebut dalam pasaran Malaysia? Anda perlu terus bersama kami kerana hanya kami sumber utama yang bakal memperoleh tarikh pelancaran model ini.

Gambar yang diberikan kepada kami oleh penyumbang tetap Theophilius Chin, jadi keasliannya tidak perlu dipersoalkan. Gambar tersebut menunjukkan dua buah Vitara Brezza yang hampir standard, tetapi dipakai dengan logo Proton di bahagian hadapan dan turut mempunyai pelekat cukai jalan Malaysia.

Kami hanya memberikan foto beresolusi rendah buat masa sekarang, sebagai menghormati ‘orang dalam’ yang masih kekal tidak mahu dikenali. Setelah dilihat dalam imej beresolusi tinggi, kami boleh mengesahkan pelekat cukai jalan tersebut adalah sah sehingga 1 April, 2017.

Jadi, apa pendapat anda tentang crossover kompak Proton ini? Tuliskan pendapat anda pada ruangan komen di bawah.

GALERI: Maruti Suzuki Vitara Brezza

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 

Comments

 

Add a comment

required

required