Mitsubishi Motors Malaysia melantik Yuna sebagai duta jenama untuk kempen Mitsubishi ASX

yuna-mitsubishi-asx-1_BM

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) telah mengumumkan kerjasama mereka dengan Yuna dengan melantik penyanyi dan penulis lagu bertaraf antarabangsa yang berasal dari Malaysia itu sebagai duta jenama untuk kempen SUV kompak Mitsubishi ASX.

Yuna yang jelas gembira bekerja dengan MMM menerusi kempen tersebut menyatakan “Saya merupakan pemilik ASX sejak 2012 dan untuk bekerja dengan kereta dan jenama yang saya yakini adalah pengalaman yang sangat berharga. Saya mahu mengucapkan terima kasih kepada Mitsubishi Motors Malaysia kerana memberikan peluang untuk bekerjasama dengan Mitsubishi ASX. ASX sangat sepadan dengan saya. Saiznya sangat sesuai dengan saya, melindungi saya dengan ciri-ciri keselamatan, dan saya sangat suka dengan bumbung kaca panaromanya.”

yuna-mitsubishi-asx-2_BM

Buat masa sekarang, Yuna menetap di Los Angeles dan baru-baru ini beliau telah melancarkan single terbaharu bertajuk Crush, menampilkan bintang R&B Amerika Syarikat iaitu Usher. Beliau juga merupakan salah seorang penyanyi untuk lagu promosi sukan Olimpik 2016 bertajuk Fire dan bekerjasama dengan Lenny Kravitz, Diogo Nogeira dari Brazil, Nneka dari Nigeria dan Corrine Bailey Rae dari UK.

Barisan model Mitsubshi ASX telah diberi nafas baharu dari segi penampilan pada September tahun lalu, dengan sedikit peningkatan dilakukan dan varian asas ASX 2WD GL turut diperkenalkan dengan harga bermula serendah RM105k. Varian tersebut juga terdiri daripada model ASX 2WD dan 4WD.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required