Mitsubishi ASX serasi dengan Yuna sejak 4 tahun lalu

Mitsubishi_Yuna_1

Pada awal Mei lalu, Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) telah mengumumkan kerjasama mereka dengan Yuna dengan melantik penyanyi dan penulis lagu kelahiran Malaysia yang kini sedang menempa di Amerika Syarikat, sebagai duta jenama untuk kempen SUV kompak Mitsubishi ASX.

Petang tadi, MMM telah menganjurkan majlis minum petang bersama Yuna yang turut dihadiri oleh pihak media, Kelab Pemilik Mitsubishi ASX (MAMOC) dan pengedar bertauliah MMM di Bangsar Shopping Centre.

Berada di Malaysia buat seketika sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri, Yuna sempat meluangkan masa beberapa jam bagi memeriahkan majlis ini dan turut menyampaikan beberapa buah lagu popularnya termasuk ‘Crush’ dan ‘Terukir Di Bintang’.

Yuna yang turut memiliki ASX sejak tahun 2012, berkongsi cerita mengapa beliau tertarik dengan model SUV ini. “ASX sangat sepadan dengan saya. Saiznya sangat sesuai dengan saya, melindungi saya dengan ciri-ciri keselamatan, dan saya sangat suka dengan bumbung kaca panaromanya. Malah ia memiliki imej yang cukup bergaya,” ujarnya.

Buat masa sekarang, Yuna menetap di Los Angeles, selain memiliki single terbaharu bersama penyanyi terkemuka USA, Usher, beliau juga bertuah kerana terpilih sebagai salah seorang penyanyi untuk lagu promosi sukan Olimpik 2016 bertajuk ‘Fire’ dan bekerjasama dengan Lenny Kravitz, Diogo Nogeira dari Brazil, Nneka dari Nigeria dan Corrine Bailey Rae dari UK.

Barisan model Mitsubishi ASX telah diberi nafas baharu dari segi penampilan pada September tahun lalu, dengan sedikit peningkatan dilakukan dan varian asas ASX 2WD GL turut diperkenalkan. Kini ia ditawarkan dengan harga atas jalan (tanpa insurans) RM105,744.31 bagi ASX 2WD GL, RM115,468.71 (ASX 2WD) dan RM129,010.43 (ASX 4WD).

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required