Motor Image buka Pusat 4S Subaru baharu di Cheras

Subaru-Cheras-1

Motor Image (MI), pengedar bertauliah kenderaan Subaru di Malaysia, telah melancarkan pusat 4S pertama di Cheras. Pembukaan pusat 4S baharu ini adalah seiring dengan misi MI untuk memperluaskan lagi jenama ini ke merata lokasi, sekali gus memberikan perkhidmatan selepas jualan yang terbaik untuk para pelanggannya.

Dengan keluasan 3,417 meter persegi, Pusat 4S Subaru ini terletak di Batu 4 1/2 Jalan Cheras. Ia bagi menggantikan pusat 3S lama yang juga di Cheras, sekali gus menjadikan pusat jualan dan servis Subaru kini menjangkau 29 buah cawangan di seluruh negara.

Selain sebagai pusat jualan, servis dan alat ganti, Pusat 4S Subaru di Cheras ini juga memiliki fasiliti mengecat badan kenderaan, 12 petak penyelenggaraan yang mampu mengendalikan 48 kereta sehari selain menyediakan ruang lounge untuk para pelanggan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required