Petronas lancar kempen Coffee Break sempena CNY – 142 stesen mengambil bahagian, pemeriksaan kenderaan percuma, 20% diskaun untuk cecair brek

Petronas-Coffee-Break-1_BM

Petronas telah melancarkan kempen Coffee Break sempena Tahun Baru Cina 2016. Ia melibatkan penyertaan sebanyak 142 stesen Petronas yang akan menghidangkan 880,000 cawan kopi pada hujung minggu 6 hingga 7 dan 13 ke 14 Februari ini.

Bukan itu sahaja, Petronas turut menawarkan pemeriksaan keselamatan kenderaan dengan 15 mata percuma di stesen Petronas LubeXpert dan stesen Petronas terpilih di seluruh negara, malah pemilik kenderaan Proton pula akan menerima 30 mata bagi pemeriksaan tersebut. Petronas turut memberikan diskaun sebanyak 20% untuk cecair brek bagi pelanggan yang menyelenggara kenderaan masing-masing di LubeXpert terpilih sehingga 7 Februari ini.

Dalam masa yang sama, Petronas turut menyumbangkan nilai minyak sebanyak RM20,000 kepada Persatuan Ambulans St.John, yang sering memberikan perkhidmatan kecemasan pantas di kebanyakan lebuh raya sepanjang musim perayaan.

Untuk maklumat lanjut mengenai kempen Coffee Break ini dan senarai stesen yang terlibat, sila KLIK DI SINI.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required