UMW Toyota muncul dengan tagline baharu “It’s All About The Drive” – signifikan gaya hidup pantas

UWM Toyota Motor telah pun memperkenalkan tagline baharu mereka iaitu “It’s All About The Drive”. Sebelum ini, syarikat ini telah pun menggunakan “Moving Forward” sebagai tagline.

Menurut Toyota, perubahan tagline ini adalah merangkumi pelbagai teknologi kenderaan yang ditawarkan untuk masa hadapan. Bukan setakat mementingkan keselamatan, tetapi ia juga menampilkan pelbagai keseronokan apabila berada di dalam kenderaan, yang disesuaikan dengan “gaya hidup yang pantas berubah”.

Ini kerana sudah menjadi matlamat Toyota yang menjadikan para pelanggan sebagai keutamaan. Malah dengan penambahbaikan yang berterusan, pengalaman pemanduan sentiasa dipertimbangkan. Bukan itu saja, Toyota turut beranggapan, kepuasan dan kehendak pengguna adalah penentu model kenderaan yang dibangunkan. Pendek kata, apa yang dikehendaki dan diperlukan oleh para pengguna, adalah pemacu dan pendorong Toyota untuk membangunkan sesuatu model.

Dengan adanya tagline baharu ini, Toyota berazam untuk menghasilkan lebih banyak perkara yang lebih menarik termasuk memperluaskan lagi penggunaan teknologi kenderaan, memastikan perjalanan lebih selamat dan dapat menyesuaikan diri dengan gaya hidup yang pantas berubah.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required