Proton perkenal servis kereta gantian untuk pelanggan

Proton-upgrades-customer-service-10_BM

Proton merangka semula rangkaian servis mereka termasuk menambah servis kereta gantian untuk pelanggan. Servis ini bukanlah satu bentuk servis yang baharu kerana pengeluar yang lain juga turut melakukan perkara yang sama, tetapi ia merupakan satu berita baik untuk pelanggan Proton.

Servis baharu ini akan menyediakan kereta gantian untuk pelanggan yang perlu meninggalkan kereta mereka di pusat servis Proton atas sebab-sebab tertentu seperti kerja-kerja servis, baik pulih, dan diagnosis yang mengambil masa agak lama. Setakat ini 74 buah kereta gantian telah disediakan di seluruh negara yang terdiri daripada model Inspira, Preve, Persona, Exora, Suprima S dan Saga.

Walau bagaimana pun, servis ini tertakluk pada terma dan syarat. Untuk permulaan, servis ini hanya diberikan untuk pelanggan yang kereta mereka masih lagi dalam waranti pengeluar.

Kerja-kerja diagnosis masalah juga diberikan pertimbangan untuk menerima kereta gantian tersebut jika ianya mengambil masa lebih dari tiga hari

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required