Sebahagian Lebuhraya LKSA ditutup dari jam 2 pagi hingga 6 pagi pada 6 Mac ini sempena MWM 2016

Screen Shot 2016-03-01 at 4.07.50 PM

Sempena dengan penganjuran Malaysia Women Marathon (MWM) 2016 yang dijadualkan berlangsung pada 6 Mac ini, sebahagian daripada Lebuhraya Kemuning-Shah Alam (LKSA) akan ditutup dari jam 2 pagi hingga 6 pagi.

Bagi yang datang dari arah Kuala Lumpur menuju ke Shah Alam melalui Lebuhraya Persekutuan, sila keluar ke Persiaran Kayangan. Manakala dari Kuala Lumpur ke Kota Kemuning, sila guna Persiaran Tengku Ampuan menuju ke Persiaran Kuala Selangor atau keluar ke HICOM atau Bukit Rimau.

Manakala yang datang dari arah Klang untuk ke Shah Alam melalui Lebuhraya Persekutuan, sila guna Persiaran Kayangan. Bagi yang datang dari Klang menuju ke Kota Kemuning, sila guna Persiaran Tengku Ampuan menuju ke Persiaran Kuala Selangor atau keluar ke HICOM atau Bukit Rimau.

Klik untuk besarkan imej

Dari SS15, 16, 17, 18 dan 24 yang ingin ke Shah Alam, sila guna Persiaran Kemajuan dan keluar ke Padang Jawa. Manakala yang ingin ke Kota Kemuning, sila gunakan Persiaran Budiman menuju Jalan Bukit Kemuning ke Jalan Bukit Meru atau Lebuhraya KESAS sebelum keluar di Bukit Rimau.

Bagi yang datang dari arah Klang menggunakan Lebuhraya KESAS, sila keluar menerusi susur ke HICOM, terus menuju Persiaran Kuala Selangor, kemudian ke Persiaran Tengku Ampuan dan Persiaran Kayangan.

Manakala sesiapa yang ingin ke Klang menuju ke Kota Kemuning menggunakan KESAS, sila keluar ke susur Bukit Rimau atau HICOM dan buat pusingan-U sebelum ke susur keluar Bukit Rimau.

Pengguna Lebuhraya KESAS yang datang dari arah Kuala Lumpur menuju ke Shah Alam pula, sila keluar ke susur HICOM sebelum ke Persiaran Kuala Selangor dan kemudian ke Persiaran Tengku Ampuan dan Persiaran Kayangan.

Bagi yang dari dari arah Kuala Lumpur menuju ke Kota Kemuning melalui Lebuhraya KESAS, sila keluar ke susur Bukit Rimau atau HICOM.

Semua pengguna jalan raya dinasihatkan agar mematuhi papan tanda yang diletakkan bagi kelancaran perjalanan masing-masing.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required