Pemenang Petronas ‘Pam & Menang’ diumumkan

Petronas-Pump-n-Win-winners-01

Seramai tiga pemenang utama bagi kempen ‘Pam & Menang’ anjuran Petronas telah diumumkan. Kempen ini menyaksikan lebih 1,600 pemenang mingguan selama lapan minggu penganjurannya.

Annambah Nagappan, 46, yang diumumkan sebagai pemenang hadiah utama, telah berjaya membawa pulang Mercedes-Benz CLA200 dan kad petrol bernilai RM1,000. “Saya telah menggunakan minyak Petronas sejak sekian lama. Malah saya juga telah mengenali kakitangan stesen Petronas yang kerap saya kunjungi. Hari ini, saya rasa kesetiaan saya terhadap jenama ini terbayar jua,” ujarnya.

Manakala Wan Habib Abdul Rahman Wan Zawawi, 53, dari Kuching, Sarawak, turut diumumkan sebagai pemenang dan memenangi Proton Iriz 1.6 Premium Edisi Petronas Primax. Sementara Lee Fok Key, 62, dari Kota Kinabalu, Sabah turut menerima model yang sama dan kedua-dua pemenang ini turut membawa pulang kad petrol bernilai RM1,000.

Petronas-Pump-n-Win-winners-02

Dianjurkan selama lapan minggu, lain-lain hadiah yang turut ditawarkan termasuklah Piaggio Vespa bersama kad petrol RM500, basikal lipat Java dan mata ganjaran Mesra.

Pengarah Urusan dan CEO Petronas Dagangan Berhad (PDB) turut berkata, syarikat ini akan terus menganjurkan kempen sebegini sebagai menghargai sokongan para pelanggan.

GALERI: Proton Iriz Edisi Petronas Primax

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required