Pusat 2S GDSI Hyundai pertama di Melaka kini dibuka

unnamed-2

Pusat 2S GDSI (Identiti Ruang Pengedar Global) Hyundai yang pertama di Melaka di buka oleh Premium Autoworld bertempat di No 1, Jalan PK 8B-1, Taman Perindustrian Krubong, 75260 Melaka. Pusat tersebut beroperasi pada hari Isnin hingga Sabtu bermula 8 pagi hingga 5 petang kecuali pada cuti umum.

Sebagai fasiliti kelima Hyundai di Malaysia yang menampilkan rekaan dalaman dan luaran standard GSDI, pusat 2S GDSI Hyundai Premium Autoworld menampilkan ruangan menunggu dengan WiFi dan kopi percuma untuk pelanggan. Servis lain yang disediakan termasuk bengkel badan dan cat kenderaan, dandanan kereta, pembaharuan insuran dan cukai jualan serta khidmat pengambilan/penghantaran kereta pelanggan untuk diservis (temu janji awal diperlukan untuk perkhidmatan ini).

Sempena pembukaan rasmi pusat ini, Premium Autoworld menawarkan diskaun 50% kos upah untuk pakej servis asas Hyundai bagi pelanggan yang pertama kali berurusan dengan mereka. Pelanggan perlu memuat-turun dan menggunakan aplikasi Hyundai Care di telefon pintar mereka untuk mendapatkan tawaran berkenaan.

Tambahan lagi, syarikat tersebut turut menawarkan kos upah percuma bagi servis pelinciran (penukaran minyak enjin dan penuras minyak sahaja) dan diskaun 15% untuk alat ganti model yang tidak lagi dilindungi waranti seperti Matrix, Getz, Avante, XD Elantra, Atos dan NF Sonata. Pemeriksaan 22-poin percuma juga disediakan pada hari bekerja sahaja.

Untuk keterangan lanjut atau membuat temujanji dengan pusat 2S GDSI Premium Autoworld, anda boleh menghubungi 06-3322552. Premium Autoworld juga mempunyai bilik pameran GDSI di Melaka yang terletak di T199, Jalan Munshi Abdullah, 75100, Melaka. Bilik pameran berkenaan dibuka setiap hari dari 10 pagi hingga 6 petang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 

Comments

  • NOR AFENDY on Jun 22, 2016 at 4:01 pm

    It’s not a comment..tapi pertanyaan….brp kos untuk pasang fog lamp original Hyundai Elantra…tq

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  • Supian othman on Apr 28, 2017 at 9:37 pm

    Pertanyaan berapa harga pertukaran drivesharp dgn obsover kereta hyundai matrik estimated cost

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
 

Add a comment

required

required