ETCM lancar bilik pameran Nissan terbesar di Temerloh, mampu pamer 9 buah kenderaan serentak

Tan-Chong-Showroom-Multiway-Auto-Temerloh-01_BM

Edaran Tan Chong Motors (ETCM) telah pun melancarkan secara rasmi bilik pameran mereka yang telah ditingkat taraf untuk kawasan pantai timur, yang dikendalikan oleh pengedar sah Multiway Auto. Ia disokong oleh pihak Tan Chong Ekpres Auto Servis (TCES), Temerloh, yang terletak 9 km atau lima minit masa pemanduan dari bilik pameran tersebut.

Melibatkan pembangunan keseluruhan berkeluasan 8,000 kaki persegi, ia dibina dengan 1.5 tingkat. Bilik pameran yang ditingkat taraf itu membawa identiti Global Retail Visual baharu Nissan itu, mempunyai kapasiti untuk mempamerkan sembilan buah model Nissan dibantu oleh 10 orang konsultan jualan.

Proses penyerahan kenderaan baharu kepada pelanggan juga kini dilakukan di dalam bilik yang berpenghawa dingin. Selain itu, pelanggan yang masuk ke bilik pameran akan disediakan dengan ruang legar yang lengkap dengan Wi-Fi dan juga sudut kanak-kanak.

“Dengan pelaburan sebanyak RM1.5 juta, kami bangga boleh bekerjasama dengan pihak Tan Chong untuk mengembangkan perniagaan Nissan kami dalam kawasan ini,” kata Ong Kok Ming, pengarah urusan Multiway Auto. Pengedar bertauliah tersebut adalah salah sebuah pengedar bebas Nissan daripada jumlah keseluruhan 19 pengedar yang dilantik oleh Tan Chong dalam negara.

Bilik pameran ini dibuka dari 8.30 pagi hingga 7 petang setiap isnin hingga sabtu, 8.30 pagi hingga 5 petang pada hari ahad dan 9 pagi hingga 5 petang pada cuti umum.

Bersempena pelancaran tersebut juga, Multiway Auto akan mengadakan Karnival Pandu Uji Nissan untuk tiga minggu berturut-turut sepanjang bulan April, dari 8.30 pagi hingga 7 petang. Selain dari pandu uji, tawaran dan hadiah istimewa turut disediakan semasa berlangsungnya karnival tersebut. Pembeli baharu juga berpeluang untuk memenangi percutian yang ditanggung sepenuhnya untuk menyaksikan perlawanan akhir Liga Juara-Juara UEFA di Itali, sebagai sebahagian kempen yang sedang dijalankan Nissan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required