ETCM umum pemenang kempen Nissan Drive to Prosperity sempena perayaan Tahun Baru Cina

2016-nissan-drive-to-prosperity-winners-013_BM

Edaran Tan Chong Motor (ETCM), pengedar sah jenama Nissan di Malaysia menutup kempen Drive to Prosperity mereka hari ini dengan acara penyampaian hadiah di siri jelajah Nissan, yang bertempat di pusat membeli-belah One Utama. Kempen tersebut yang bersempena perayaan Tahun Baru Cina lalu diadakan dengan kerjasama Sharp-Roxy Sales & Service Malaysia Sdn Bhd (SRSSC), pengedar sah barangan jenama SHARP di Malaysia.

Nissan Drive to Prosperity memberikan peluang kepada mereka yang membeli kenderaan baharu Nissan pada bulan Januari dan Februari lalu untuk memenangi perkakasan elektrik jenama SHARP yang bernilai sehingga RM13,888.

“Bagi pihak ETCM, saya ingin mengucapkan tahniah kepada semua pemenang dan berterima kasih kerana memilih Nissan sebagai kenderaan pilihan anda. Kami di ETCM berbesar hati kerana dapat membuatkan para pelanggan tersenyum. Bukan hanya dengan menawarkan kenderaan yang mereka suka, malah memberi peluang kepada pemenang bertuah ini memenangi pelbagai peralatan elektrik,” kata Tan Meng Keng, Pengarah Pemasaran dan Perancangan Produk ETCM.

2016-nissan-drive-to-prosperity-winners-015_BM

Untuk bulan Januari, Tan Kok How yang membeli Nissan NP300 Navara dipilih sebagai pemenang hadiah utama berupa perkakasan elektrik rumah jenama SHARP yang bernilai RM13,888. Chew Kian Lam pula dipilih sebagai pemenang tempat kedua membawa pulang perkasasan elektrik rumah yang bernilai RM10,888 setelah membeli Nissan Serena S-Hybrid. Manakala Badariyah Bt Hussien pula menerima hadiah perkakasan elektrik rumah bernilai RM8,888 dengan pembelian Nissan X-Trail baharu. 10 lagi pemenang hadiah saguhati turut diumumkan dengan masing-masing menerima barangan elektrik bernilai RM3,888 setiap seorang.

Manakala untuk bulan Februari pula, Sandara Dass yang membeli Nissan Almera membawa pulang hadiah utama barangan elektrik SHARP bernilai RM13,888. Izyan Ayuni yang membeli Nissan Grand Livina pula membawa pulang hadiah tempat kedua yang berupa barangan elektrik bernilai RM10,888. Hadiah tempat ketiga pula dimenangi oleh Yong Jack-Son yang membawa pulang barangan elektrik bernilai RM8,888 setelah membeli Nissan Serena baharu.

ETCM juga turut mengumumkan kempen Liga Juara-Juara UEFA yang sedang dijalankan dilanjutkan sehingga akhir bulan ini. Dengan itu, pelanggan yang membeli kereta baharu Nissan dalam bulan April masih lagi berpeluang untuk memenangi pengalaman menonton perlawanan akhir liga tersebut di Milan, Itali yang ditaja sepenuhnya oleh pihak ETCM.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required