Naza Kia Malaysia hantar juara kejohanan futsal Kia Champ Into The Arena ke peringkat global di Perancis

Naza-Kia-Futsal-Winners_BM

Kejohanan futsal Kia Champ Into The Arena yang dianjurkan oleh Naza Kia Malaysia (NKM) berakhir setelah pasukan yang menjuarai kejohanan tersebut diumumkan.

Pertandingan yang menyaksikan 64 pasukan bertarung merebut kejuaraan tersebut tamat setelah pasukan Puchong Fuerza A dinobatkan sebagai juara dan akan mewakili Malaysia pada kejuaraan Kia Champ Into Arena peringkat global yang akan dilangsungkan di Bordeux Julai ini. Pasukan yang terdiri dari enam orang pemain itu juga menerima tajaan sepenuhnya dari Kia perjalanan ke Perancis, wang tunai berjumlah RM6000, trofi, medal, dan juga tiket untuk menyaksikan perlawanan suku akhir kejuaraan Euro 2016. NKM juga telah memberikan sejumlah RM19,000 dalam bentuk tunai kepada pemenang-pemenang lain.

“Cinta rakyat Malaysia kepada futsal dan bola sepak tidak boleh disangkal. Sukan ini menyatukan rakyat Malaysia dan mengispirasikan semangat, ketangkasan, dan juga keazaman. Ini jelas ditunjukkan dalam Kia Champ into Arena dan menjadi sebab utama mengapa pasukan yang menang layak untuk bertanding dalam kejohanan futsal yang diadakan sempena Euro 2016 di Perancis,” kata Datuk Samson Anand George, Ketua Pegawai Operasi kumpulan Naza.

Selain dari Kia Champ Into the Arena, NKM turut memberikan peluang kepada seorang rakyat Malaysia yang bertuah untuk memenangi perjalan yang ditaja sepenuhnya ke Perancis untuk menonton perlawanan pembukaan Euro 2016. Pelanggan yang memandu uji mana-mana model Kia akan menerima sekeping kupon cabutan bertuah yang terus melayakkan mereka untuk menyertai peraduan tersebut. Pemenang bagi cabutan bertuah ini akan diumumkan Mei nanti.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required