Mercedes-Benz City Service di Jalan Ipoh, KL – Servis Ekspres Perdana dalam sejam atau kurang

Mercedes-Benz-City-Service-1

Mercedes-Benz Malaysia (MBM), dengan kerjasama wakil penjual sah Hap Seng Star (HSS), hari ini telah melancarkan Mercedes-Benz City Service yang pertama seumpamanya di Malaysia. Terletak di kawasan yang cukup strategik iaitu di Jalan Ipoh, KL, berhampiran dengan bulatan Jalan Segambut, Mercedes-Benz City Service ini dilengkapi dengan pusat 3S termasuk mampu mempamerkan enam unit kenderaan di bilik pameran dan 18 ruang penyelenggaran.

Dikendalikan oleh 45 kakitangan, pusat 3S yang menelan kos perlaburan sebanyak RM7 juta ini mampu menyelenggara sehingga 50 buah kenderaan sehari dan 1,100 buah kenderaan sebulan. Malah ia turut dilengkapi dengan Mercedes-Benz Presentation System II terkini dan kafe Star Lounge berserta kemudahan WiFi secara percuma.

Menariknya, Mercedes-Benz City Service turut menyediakan Servis Ekspres Perdana, di mana kenderaan yang dihantar oleh para pelanggan untuk diselengara mampu disiapkan dalam tempoh sejam atau pun kurang. Ia akan dikendalikan oleh dua pasukan juruteknik bertauliah dengan kepakaran masing-masing.

“Kemudahan pertama seumpamanya ini adalah sebahagian daripada strategi tertumpu pelanggan kami, dengan lokasi strategik bagi memudahkan kunjungan pelanggan dihargai yang berada di sekitar Kuala Lumpur,” kata Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Mercedes-Benz Malaysia, Dr Claus Weidner.

Untuk memudahkan pelanggan Mercedes-Benz yang sentiasa sibuk, Mercedes-Benz City Service menawarkan perkhidmatan Drop & Go di mana pelanggan boleh meninggalkan kenderaan mereka pada bila-bila masa di luar waktu perniagaan.

Malah bagi mereka yang tidak berkesempatan untuk menghantar kenderaan mereka, perunding Mercedes-Benz City Service akan mengambil kenderaan dari lokasi pelanggan dan mengembalikannya setelah selesai. Semua kenderaan di bawah perkhidmatan ini dilindungi sepenuhnya oleh insurans.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required