Imej dan brosur Mitsubishi Triton Knight White Limited Edition tersebar, dijual pada harga RM122k


Klik untuk besarkan

Imej “Mitsubishi Triton Knight Edition” telah disiarkan di Facebook. Imej yang menayangkan sebuah Triton berwarna putih dan dilengkapi pelbagai aksesori tersebut juga disertakan sekali dengan brosur dari Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) dengan bertajuk “knight in shining armour“.

Januari lalu, MMM telahpun melancarkan Triton Phantom Edition, yang dikeluarkan hanya 200 unit dengan warna tema hitam serta dilengkapi pelbagai ciri tambahan. Begitu juga Triton Knight Edition ini, ia dibina dengan konsep serupa tetapi dengan warna tema putih. Ia juga seharusnya diasaskan dari model varian tertinggi Trition 2.5 VGT 4×4 Adventure (178 PS/400 Nm), seperti Phantom.


Klik untuk besarkan

Ciri yang dilengkapi pada trak pikap ini termasuk roda aloi 17-inci, pemanjang bampar hadapan, gril dan bampar belakang matte black, pelekat badan sisi dan bar sports dengan kotak penuh. Kesemua tempat duduk dibalut dengan kulit berwarna hitam dengan perkataan ‘Knight’ disulam pada tempat duduk hadapan. Perkataan ‘Knight’ juga dilekatkan pada bahagian atas gril hadapan dan juga pintu tailgate belakang.

Dua lagi ciri yang padankan adalah lampu hadapan HID dengan lampu nyalaan siang LED serta sistem kunci pintar dengan butang penghidup enjin, yang mana ciri-ciri tersebut sebenarnya sudah pun dipadankan pada Triton varian tertinggi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required