Nissan NP300 Navara kini ditawar dengan aksesori Ironman 4×4 – pakej bermula RM11k hingga RM22k

PressInvitation

Edaran Tan Chong Motor (ETCM) telah menganjurkan Karnival Nissan 4WD di seluruh negara pada 14 Mei selama dua hari. Karnival ini memberikan peluang kepada orang ramai khususnya pemilik jentera 4×4 Nissan untuk sama-sama merasai pengalaman pemanduan Nissan NP300 Navara dan X-Trail. Malah pada penganjuran karnival ini, ETCM turut memperkenalkan aksesori eksklusif Ironman 4×4 untuk NP300 Navara.

Ironman 4×4 merupakan jenama dari Australia yang menawarkan aksesori 4×4, malah ia telah menjadi pembekal untuk industri pertahanan untuk lebih 160 buah negara di seluruh dunia. Kini aksesori itu turut ditawarkan untuk Navara dan ia dijual di bawah Tan Chong and Tan Chong Ekspres Auto Servis (TCEAS). Pakej ini terbahagi kepada tiga (boleh dibeli secara berasingan), dan ia turut didatangkan dengan waranti selama tiga tahun/100,000 km.

Pakej Challenger hadir dengan Ironman commercial deluxe bullbar, palang sel busa untuk hadapan, penyerap hentak sel busa untuk belakang, sepasang pegas gegelung untuk hadapan dan belakang dan ia ditawarkan pada harga RM11k. Manakala pek Challenger Plus pula, ditambah dengan pemijak sisi keluli dengan rel yang berharga RM15,500. Manakala bagi pakej Adventurer, ia menampilkan semua barangan yang disebut itu tetapi ditambah dengan bar pelindung, berharga RM22k. Kesemua harga termasuk GST.

Nissan Navara dengan pakej Challenger (bullbar + kit suspensi)

Untuk sesiapa yang ingin membeli NP300 Navara baharu yang dilengkapi dengan aksesori ini, ETCM kini sedang menawarkan diskaun promosi pengenalan sebanyak 15% untuk semua pakej. Malah ETCM berkata, pembelian aksesori ini akan dimasukkan sekali dalam pinjaman pembelian Navara baharu ini.

Dalam karnival tersebut, turut diadakan pelbagai aktiviti termasuk demostrasi pemanduan lasak dan mencabar termasuk memberi peluang kepada pengunjung mencuba sistem pacuan empat-roda dan suspensi belakang multi-link.

Selain itu, pelanggan yang menempah mana-mana model Nissan baharu dalam karnival tersebut juga berkesempatan menyertai peraduan “Tempah dan Menang” dan turut berpeluang memenangi pelbagai hadiah menarik termasuk TV LCD Sharp 40-inci dan banyak lagi. Sebagai tambahan, sepanjang Mei ini, mana-mana pelanggan yang membeli dan mendaftar kenderaan Nissan baharu, juga berpeluang memenangi satu juta mata ganjaran AirAsia Big. Karnival ini juga akan dilangsungkan di Kuching, Sarawak pada 21 hingga 22 Mei ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required