Mercedes-Benz Hap Seng Star Balakong Proven Exclusivity Centre dilancarkan – peluang miliki kereta Mercedes-Benz terpakai dengan harga yang berbaloi

Hap Seng Star Balakong Proven Exclusivity Centre 1

Mercedes-Benz Malaysia (MBM) telah melancarkan Hap Seng Star Balakong Proven Exclusive Centre, pagi ini. Proven Exclusivity merupakan program yang ditawarkan kepada peminat jenama ini untuk memiliki model terpakai kenderaan Mercedes-Benz dengan harga pasaran yang berbaloi dan kereta yang masih dalam keadaan sempurna. Ia telah pun diperkenalkan sejak tahun 2009 lalu.

Kenderaan di bawah program Proven Exclusivity ini adalah eksklusif daripada pengedar rasmi MBM. Di mana ia perlu memenuhi beberapa syarat yang ditetapkan termasuklah usia kenderaan tidak boleh melebihi enam tahun, perbatuan tidak melebihi 125,000 km, tiada kerosakan pada struktur kerangka, penggunaan alat ganti tulen dan diselenggara sepenuhnya oleh pusat servis MBM bertauliah.

Bagi mengekalkan standard dan kualiti terbaik yang telah ditetapkan oleh Mercedes-Benz, semua kenderaan di bawah program ini akan menjalani sembilan peringkat pemeriksaan yang melibatkan sejumlah 215-markah penuh oleh juruteknik berpengalaman sebelum menerima pengesahan ‘Proven Exclusivity’. Pemeriksaan ini meliputi sejarah kenderaan, keadaan semasa luaran dan dalaman, enjin, casis dan juga aspek keselamatan.

Malahan kenderaan di bawah program ini juga didatangkan dengan waranti lanjutan terhad selama 12-bulan tanpa had perbatuan selain waranti pengeluar jika ia masih sedia ada.

Bercakap dalam majlis pelancarannya, Timbalan Presiden Pemasaran dan Jualan MBM Mark Raine, berkata, “Dengan adanya Proven Exclusivity ini mampu memberikan peluang kepada para pelanggan untuk memiliki kenderaan Mercedes-Benz tanpa berkompromi tentang kualiti, keselamatan dan pengalaman pemanduan. Malah program ini juga boleh didapati di semua pengedar Mercedes-Benz di seluruh Malaysia.”

Sempena dengan pelancaran Proven Exclusive Centre ini, Hap Seng Star Balakong turut akan menganjurkan satu karnival mengenainya mulai 3 hingga 12 Jun ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required