Hyundai anjur kempen keselamatan jalan raya, pemeriksaan percuma untuk semua keretanya

2016-hyundai-tucson-driven-2.0-executive-030

Bulan Ramadan telah pun bermula dan sebulan lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri pula. Ini bermakna pastinya ramai yang telah dan sedang merancang untuk pulang ke kampung halaman bagi menyambut kehadiran Syawal bersama keluarga dan sanak saudara.

Sempena perayaan yang bakal tiba itu, Hyundai-Sime Darby Motors (HSDM) mula menganjurkan kempen keselamatan jalan raya dengan menawarkan pemeriksaan 12-mata percuma bagi semua kenderaannya. Ia berlangsung di stesen Shell terpilih.

Kempen yang berlangsung mulai 29 Mei hingga 17 Julai ini, akan menempatkan juruteknik bertauliah Hyundai di stesen Shell tersebut dari jam 10 pagi hingga 5 petang untul mengendalikan sesi pemeriksaan kenderaan dan memberikan khidmat nasihat kepada para pelanggan berhubung isu atau komponen mana yang perlu digantikan. Malah pemilik kenderaan juga akan dididik mengenai tahap keselamatan dan penyelenggaran kenderaan yang betul.

“Kami berharap dengan usaha yang dilakukan ini mampu mengurangkan kadar kemalangan jalan raya terutamanya di lebuhraya. Kemalangan jalan raja berpunca dari banyak faktor termasuk kecuaian manusia dan pemanduan yang tidak berhemah, serta kenderaan yang tidak diselenggara dengan baik. Ini termasuk pad brek dan tayar yang sudah tidak selamat untuk digunakan lagi,” ujar Lau Yit Mun, Pengarah Urusan HSDM.

Pasukan HSDM akan ditempatkan di stesen Shell berikut:
Shell NKVE (Lebuhraya Utara Selatan, KM15.8) – 29 Mei
Shell Sinaran Tuah Selatan (Batu 11, Lebuhraya Pontian-Johor Bahru) – 5 Jun
Shell Isfa Filling Station (Lebuhraya Sg Petani-Juru, KM141.8) – 12 Jun
Shell Merdeka Jayabumi Enterprise (Arah KL PLUS Mukim KM28.7 – near Jalan Duta Toll) – 17 Julai

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required