Mitsubishi Motors Malaysia tawar pelbagai promosi istimewa sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri

image005

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM), pengedar sah jenama Mitsubishi di Malaysia, kini menawarkan rebat menarik sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri tahun ini. Pelanggan yang menempah Mitsubishi baharu bermula hari ini hingga 31 Julai akan menikmati rebat tunai sehingga RM8,000 dan program waranti tambahan sehingga lima tahun.

Untuk pelanggan yang membeli SUV Mitsubishi ASX baharu semua varian, mereka akan ditawarkan rebat tunai berjumlah RM8,000 serta pelindungan waranti selama lima tahun tanpa had perbatuan. Mitsubishi ASX dijual pada harga 105,744.31 untuk varian 2WD-GL, RM 115,468.71 untuk varian 2WD dan RM 129,010.43 untuk varian 4WD.

Bagi pelanggan yang memilih untuk membeli Triton VGT Adventure (berharga RM116, 053) pula, mereka ditawarkan dengan rebat tunai bernilai RM7,500, program servis berkala percuma selama setahun serta pakej waranti selama lima tahun atau 100,000 km.

Setiap pembelian Mitsubishi Outlander (berharga RM168, 600) pula ditawarkan dengan pekej servis percuma selama setahun serta perlindungan waranti selama lima tahun atau 100,000 km.

image006

Pakej servis berkala percuma adalah termasuk minyak enjin, penapis minyak enjin, penapis bahan api, penapis udara, minyak brek, cecair penyejuk, minyak differential, minyak transmisi serta kos buruh (berdasarkan jadual servis yang disyorkan).

Pelanggan yang menggunakan pembiayaan dari Maybank untuk membeli model Mitsubishi terpilih juga akan menikmati kadar bunga istimewa serendah 1.8% dan bayaran ansuran bulanan serendah RM561.

Mitsubishi juga tidak melupakan pelanggan mereka sedia ada menerusi kempen Servis Raya Sama-Sama Ceria. Pelanggan yang menservis kenderaan Mitsubishi mereka dengan invois bernilai RM400 dan keatas di pusat servis Mitsubishi bertauliah akan menikmati caj buruh percuma.

Setiap pelanggan yang menghantar kenderaan mereka untuk diservis pula akan menerima kotak tisu yang turut berfungsi sebagai kotak syiling berbentuk tong dram minyak Mitsubishi (sah bermula 15 Jun hingga 31 Julai, sehingga kehabisan stok).

Sempena kempen Hari Raya ini juga, Mitsubishi turut mengadakan hentian eksklusif di Bazaar Ramadhan terpilih bermula 6 Jun hingga 31 Julai. Setiap hentian tersebut akan diadakan edaran buah kurma secara percuma serta peluang untuk orang ramai memenangi barangan Mitsubishi. Klik pautan untuk mengetahui senarai Bazaar Ramadhan yang akan disinggahi oleh skuad Mitsubishi Triton tersebut.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required