Laluan KM P2.3 di Lingkaran Putrajaya dibuka semula

13418450_1149141405125374_1814606587044535688_o

Projek Lebuhraya Usahasama Berhad (PLUS) mengumumkan bahawa laluan di KM P2.3 di Lingkaran Putrajaya berhampiran Plaza Tol Putrajaya telah dibuka semula kepada semua lalu lintas sejak 3 Jun lalu.

Dengan pembukaan laluan ini, orang ramai dari lebuh raya ELITE menghala ke Putrajaya/Cyberjaya boleh meneruskan perjalanan mereka tanpa perlu melalui lencongan jalan sebelum ini.

Walau bagaimanapun, kenderaan ringan dari Putrajaya/Cyberjaya/Taman Sains Selangor 2 yang ingin ke Taman Aman Putra dinasihatkan supaya membuat pusingan-U di KM P1.3 di Plaza Tol Putrajaya.

Manakala, kenderaan ringan dari Aman Putra yang menghala ke Taman Sains Selangor 2 atau Plaza Tol Putrajaya dinasihatkan supaya membuat pusingan-U di Persimpangan Bertingkat Eco Glades di KM P4.0 atau menerusi KM P8.8 melalui Lingkaran Putrajaya.

Kenderaan-kenderaan berat dari Cyberjaya/Taman Sains Selangor 2 yang ingin ke Taman Aman Putra dinasihatkan supaya menggunakan laluan Cyberjaya-Pulau Meranti.

Manakala, semua kenderaan berat dari Taman Aman Putra yang menghala ke Taman Sains Selangor 2 atau Plaza Tol Putrajaya dinasihatkan supaya membuat pusingan-U di KM P 8.8 melalui Lingkaran Putrajaya.

Sehubungan dengan itu, PLUS menasihatkan orang ramai yang menggunakan laluan tersebut supaya berhati-hati dan mematuhi semua papantanda serta arahan yang dikeluarkan di kawasan terbabit.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required