Yamaha anjur pameran skuter automatik hingga Ahad

Yamaha Automatic Motorshow 3

Hong Leong Yamaha Motor Sdn Bhd (HLYM) turut menganjurkan pameran khas bagi skuter automatiknya, termasuk model-model konsep terkini serta model-model yang tidak dijual di Malaysia.

Bertempat di Berjaya Times Square, pameran yang dikenali dengan nama Yamaha Automatic World Motorshow berkenaan dibuka kepada umum bermula hari ini dan akan berakhir Ahad nanti, 24 Julai 2016.

Antara model-model jentera automatik yang dipamerkan ialah model konsep yang pertama kali dipertontonkan untuk peminat tempatan, iaitu 04GEN dan 03GEN, sementara model-model menarik lain yang tidak memasuki pasaran tempatan setakat ini ialah seperti Yamaha Grand Majesty, TMax bagi skuter berkuasa tinggi, manakala Fino dan Grand Filano bagi skuter dengan kuasa kecil dan sederhana.

HYLM hari ini turut melancarkan model skuter terbaru syarikat itu untuk pasaran tempatan, Yamaha Ego Avantiz 125 cc yang dijual pada harga anggaran RM5,700. Model berkenaan disasarkan sebagai skuter peringkat kemasukan dan mengutamakan faktor mampu milik dengan penawaran ciri-ciri baru yang menarik.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 

Comments

  • i dont see point of what they are showcasing instead of only that ego.others are merely useless concept

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
 

Add a comment

required

required