Mitsubishi adakan promosi Hari Merdeka; tawaran rebat tunai sehingga RM12k, pakej jaminan 5 tahun

MMM Merdeka Promotion-BM

Mitsubishi Motor Malaysia (MMM) kini menjalankan promosi istimewa Hari Merdeka untuk pelanggannya, dengan menawarkan rebat tunai sehingga RM12,000 dan pakej jaminan sehingga lima tahun bagi model-model keluarannya yang terpilih.

Bermula hari ini hingga 31 Ogos, pelanggan yang membeli model Triton Adventure layak menerima rebat tunai sehingga RM9,000 dan jaminan tiga tahun atau 100,000 km (yang mana dahulu).

Turut ditawarkan ialah beberapa unit pameran Triton yang ditawarkan dengan potongan harga istimewa. Bagi unit ini, pelanggan yang berminat boleh mendapatkan maklumat lanjut di bilik pameran Mitsubishi terdekat. Harga biasa Triton VGT Adventure ialah RM116,053.

Bagi pelanggan yang memilih model ASX pula, rebat tunai yang ditawarkan ialah sehingga RM8,000 dan jaminan lima tahun tanpa had perbatuan. ASX dijual pada harga RM105,744 bagi varian ASX 2WD GL. Bagi ASX 2WD, ia dijual pada harga RM115,468, sementara ASX 4WD pula ialah pada harga RM129,010.

Tidak ketinggalan ialah sedan eco Attrage; ia ditawarkan dengan rebat tunai sehingga RM12,000 dan pakej jaminan tiga tahun atau 100,000 km (yang mana dahulu). Mitsubishi Attrage dijual pada harga RM75,250.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required