Volkswagen Malaysia jadi rakan rasmi ‘KL Wangan’

Isabela Pascu, Marketing Director of Volkswagen Malaysia and Pekin Ibrahim

Volkswagen Malaysia dan Centro Pictures telah menandatangani perjanjian kerjasama baru-baru ini yang menyaksikan Volkswagen menjadi penaja rasmi bagi filem ‘KL Wangan’ terbitan syarikat produksi terbabit. Ini merupakan kali pertama jenama kereta antarabangsa menjadi penaja syatikat produksi tempatan di Malaysia.

‘KL Wangan’ mengisahkan perlumbaan kereta pada waktu malam di KL, menjanjikan pelbagai aksi menarik yang melibatkan pelbagai barisan kenderaan. Menurut pengarahnya, Pekin Ibrahim, model-model VW akan ditampilkan di dalam filem ini, termasuk Golf R, Golf GTI, Beetle dan Passat serba baharu yang bakal dilancarkan tidak lama lagi.

“Volkswagen Malaysia berbesar hati menjadi sebahagian daripada filem aksi ini. Peluang ini dilihat sebagai platform terbaik untuk menaikkan lagi jenama kami di pasaran Malaysia,” ujar Isabela Pascu, Pengarah Pemasaran Volkswagen Malaysia.

Selain Pekin yang turut memiliki jentera Volkswagen, filem ini turut dibintangi oleh Faizal Hussein, Jasmine Suraya, Kazuto, Emily Lin dan Farouk. Siri penggambarannya telah pun bermula pada 21 Ogos lalu, melibatkan banyak lokasi ikonik di sekitar Malaysia.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required