Honda Malaysia umum promosi Hari Malaysia – rebat tunai sehingga RM6k, kadar faedah serendah 2.24%

honda-harmony-promo-1_bm

Jika anda terlepas promosi Honda Malaysia (HM) sempena Hari Kemerdekaan bulan lalu, jangan risau kerana HM menyambung tawaran istimewa mereka dengan promosi Celebrate Harmony sepanjang bulan ini (1-30 Sept), bersempena sambutan hari Malaysia.

Tawaran yang diberikan adalah sama dengan promosi sebelum ini, dengan promosi diberikan pada lima model terpilih. Tawaran berkenaan termasuk kadar faedah pembiayaan serendah 2.24% atau rebat tunai sehingga RM6,000, termasuk bonus istimewa My Malaysia.

Civic generasi baharu tidak tersenarai dalam promosi bulan lalu, sama juga dengan promosi bulan ini. Accord yang ditawarkan pada promosi bulan lalu juga tidak tersenarai dalam promosi terbaharu ini kerana Accord versi facelift baru sahaja dilancarkan dua hari lalu.

Bermula dengan Honda Jazz, bagi semua varian 1.5L – S, E dan V boleh dimiliki dengan kadar faedah serendah 2.24% atau dengan rebat tunai RM4,000. Sebagai tambahan, My Malaysia Bonus sejumlah RM2,000 turut ditawarkan, serta Eco Tint Ray Barrier 4 bernilai RM1,500 sebagai pilihan.

Bagi Honda City, kadar faedah yang ditawarkan ialah 2.41% atau rebat tunai sebanyak RM3,000. Promosi ini sah untuk semua varian yang dijual, serta My Malaysia Bonus sehingga RM2,000 turut disediakan.

Bonus istimewa bagi Honda HR-V pula ditawarkan sehingga RM3,000, dengan kadar faedah serendah 2.78% atau pilihan rebat tunai RM1,000. Ia turut ditawarkan bagi semua varian; HR-V 1.8 – S, E dan V.

Ini diikuti dengan SUV lebih besar, Honda CR-V. Semua varian – 2.0L 2WD, 2.0L 4WD dan 2.4L 4WD kini boleh dimiliki dengan kadar faedah serendah 2.62% atau rebat tunai sehingga RM3,000, juga jumlah yang sama bagi My Malaysia Bonus yang untuk model ini.

Yang terakhir; Odyssey pula ditawarkan dengan kadar faedah 2.75% atau rebat tunai RM2,000. Pembeli juga akan menikmati My Malaysia Bonus berjumlah RM1,000, beserta hadiah eksklusif Thermocafe Tumbler oleh Thermos.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required