Triumph Malaysia buka cawangan di Johor Bharu

triumph-jb-bm-12

Pengedar rasmi motosikal Triumph di Malaysia, Fast Bikes Sdn Bhd membuka satu lagi cawangan pusat 3S, selepas Petaling Jaya dan Georgetown, Pulau Pinang iaitu di Johor Bharu.

Terletak di Lot G-08, Nong Chik Riverside, Jalan Kolam Air 2, Triumph Johor Bharu ini adalah satu kerjasama dengan sebuah lagi syarikat iaitu Brit Bikes Sdn Bhd.

Kemudahan satu tingkat ini menempatkan pusat jualan motosikal Triumph manakala bahagian servis dan alat ganti akan siap tidak lama lagi. Apabila lengkap nanti, ia akan dapat memberi khidmat penuh kepada pemilik dan penggemar motosikal jenama dari United Kingdom ini.

triumph-jb-bm-4

Majlis pembukaaan Triumph Johor Bharu disempurnakan oleh Ketua Pegawai Operasi Fast Bikes Sdn Bhd, Datuk Razak Al-Malique dalam satu majlis ringkas namun dimeriahkan oleh pemilik motosikal Triumph dari seluruh negara serta dari Singapura.

Selain itu, pengunjung yang berminat juga boleh menguji sendiri motosikal Triumph pada hari pelancaran tersebut dan dijamu dengan pelbagai makanan sepanjang ia berlangsung.

Triumph Johor Bharu dibuka pada hari Isnin hingga Khamis dari jam 10 pagi hingga 7 malam manakala pada hari Jumaat dan Sabtu, jam 10 pagi hingga 5 petang. Pada hari Ahad dan cuti umum pusat pameran ini akan ditutup.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required