Shell lancar edisi terhad Koleksi Kanister Warisan sempena sambutan ulangtahun ke-125 di Malaysia

image002

Berita baik untuk pengumpul cenderamata dari Shell, sempena sambutan ulangtahun ke-125 Shell di Malaysia, syarikat petroleum berkenaan telah melancarkan Koleksi Kanister Warisan Shell edisi terhad. Koleksi kanister dengan rekaan menyerupai bentuk-bentuk stesen dan pam minyak Shell dari era 1920 hingga era 1980 berkenaan sudahpun boleh didapati di stesen servis Shell seluruh negara bermula 18 September hingga 31 Oktober 2016.

“Shell telah memperkasakan Malaysia, serta perjalanan rakyat Malaysia di jalan raya yang tidak terkira. Kami telah menempuh perjalanan yang jauh dan rekaan stesen serta pam kami perlu berubah seiring dengan masa. Kami mahu memberikan pelanggan kami peluang untuk membawa balik sebahagian kecil dari sejarah kami menerusi koleksi edisi terhad ini. Kami harap rekaan berkenaan mampu membangkitkan semula nostalgia, dan memberikan inspirasi kepada rakyat Malaysia untuk terus maju dalam masa akan datang,” kata Ben Mahmud, Ketua Pemasaran Runcit , Shell Malaysia Trading Sdn Bhd.

Kanister ini hadir dengan dua saiz iaitu mini dan besar. Pelanggan yang berbelanja dengan jumlah minimum RM40 untuk mana-mana bahan api Shell layak untuk membeli kanister besar pada harga RM12.90 sebuah, yang turut hadir bersama magnet peti sejuk. Untuk pelanggan yang membeli mana-mana barangan di kedai Shell Select bernilai sekurang-kurangnya RM6 atau mana-mana promosi Shell Select, layak untuk membeli kanister mini pada harga RM7.90 sebuah. Rekaan baharu akan diperkenalkan setiap minggu, dan boleh didapati di semua stesen Shell seluruh negara sehingga kehabisan stok.

Tambahan kepada set kanister berkenaan, kanister dengan rekaan Lori Tangki Minyak Shell Edisi Terhad dan Kit Penjagaan Kereta Helix dengan rekaan kanister seperti minyak enjin Shell vintaj turut diperkenalkan. Pelanggan layak untuk membeli Lori Tangki Minyak Shell dengan harga RM12.90 setelah membeli mana-mana bahan api Shell dengan jumlah minimum RM40. Pelanggan perlu membeli minyak pelincir Shell Helix HX5 3L/4L untuk melayakkan mereka membeli Kit Penjagaan Kereta pada harga RM12.90 sebuah. Manakala dengan pembelian minyak pelincir premium Shell Helix Ultra atau HX7 (4L), pelanggan akan menerima kit berkenaan dengan percuma, sehingga kehabisan stok.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required