Pusat 4S Volkswagen Sg.Besi kini berpindah ke fasiliti baharu yang lebih besar, selesa, serta komprehensif

volkswagen-wearnes-sg-besi-new-facility

Pusat 4S Volkswagen Wearnes Sg. Besi kini telah pun berpindah di fasiliti baharu mereka yang terletak di No.8, Jalan Dua, Off Jalan Sungei Besi, Kuala Lumpur, iaitu berada di seberang jalan fasiliti sebelum ini.

Fasiliti baharu berkenaan dibina lebih besar dari fasiliti sebelumnya dengan bangunan dua tingkat berkeluasan 75,181 kaki persegi. Bilik pameran di premis baharu tersebut mampu menempatkan sembilan unit kenderaan untuk dipamerkan pada satu-satu masa serta mempunyai lounge untuk pelanggan yang dilengkapi TV kabel, WI-FI serta berberapa bilik perbincangan.

Untuk bahagian khidmat selepas jualan pula, ia lengkap dengan fasiliti pembaikan dan cat badan kenderaan, servis dan kerja-kerja baik pulih, kelengkapan penjajaran dan penukaran tayar, serta pembaikan dan servis penghawa dingin kenderaan dengan ruang servis sebanyak 34 disediakan bersama 34 juruteknik yang berpengalaman dan berkelayakan untuk memenuhi keperluan pelanggan.

Waktu operasi untuk Pusat 4S Volkswagen Wearnes Sg.Besi ini adalah seperti berikut:-

Bilik Pameran
Isnin – Jumaat : 9 pagi – 7 petang
Sabtu : 9 pagi – 6 petang
Ahad & cuti umum : 10 pagi – 5 petang

Servis dan Khidmat Selepas Jualan
Isnin – Jumaat : 8 pagi – 8 malam
Sabtu : 8:30 pagi – 5 petang
Ahad & cuti umum : Tutup

Pembaikan & Cat Badan Kenderaan
Isnin – Jumaat : 8:30 pagi – 6 petang
Sabtu : 8:30 pagi – 5 petang
Ahad & cuti umum : Tutup

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required