Grab tawar peluang menaiki Tesla Model S – pembaca paultan.org berpeluang menaikinya secara percuma

grabgreentech2r1_landingpage_bm

Teringin untuk menaiki Tesla Model S? Hah! Inilah peluang yang mungkin anda bakal dapat. Grab dengan kerjasama GreenTech Malaysia, membuka peluang kepada rakyat Malaysia untuk menjadi yang pertama menaiki kereta pacuan-elektrik ini pada hujung minggu 14 hingga 16 Oktober 2016.

Apa yang perlu anda lakukan? Pertama, muat turut aplikasi Grab menerusi telefon bimbit iPhone atau Android dan kemudian log masuk dan pilih ikon Tesla Model S pada aplikasi terbabit. Sertakan butiran masa dan lokasi untuk diambil (kecuali lapangan terbang) dan tempah sekarang. Mudah sahaja.

Bagi setiap tempahan, anda akan dikenakan kadar tambahng sebanyak RM15 (caj menerusi kad debit/kredit sahaja), tetapi model kereta ini hanya ditawarkan di lokasi terpilih (lihat senarai di bawah) dan hanya selama tiga hari sahaja (14-16 Oktober), disebabkan ia adalah “peluang terhad dan eksklusif”.

grabteslastep-bm

Walau bagaimana pun, kami ada tawaran istimewa buat anda. Di mana pembaca paultan.org berpeluang memenangi peluang menaiki Tesla ini secara percuma, caranya mudah hanya kongsikan artikel ini pada laman Facebook anda berserta dengan slogan (kurang dari 20 patah perkataan dalam bahasa Inggeris) dan nyatakan mengapa anda layak untuk memenangi peluang eksklusif ini.

Jangan lupa untuk tag PaulTan dan GrabMy, serta #GrabTesla pada posting anda. Dan jangan lupa untuk tatapan posting/profil anda pada public , jadi mudahlah pihak Grab untuk mengesan dan memilih pemenang bertuah.

Lokasi terpilih bagi Tesla Model S ini adalah seperti berikut: Jumaat, 14 Oktober

  • Jalan Raja Chulan, Jalan Ampang, Jalan Tun Abdul Razak
  • Sabtu, 15 Oktober

  • Mont Kiara, Sri Hartamas, Bangsar
  • Ahad, 16 Oktober

  • Bandar Utama, TTDI, Mutiara Damansara
  • GALERI: Tesla Model S 85

    Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

    10% discount when you renew your car insurance

    Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

    Car Insurance

    Izwaashura Sadali

    Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

     
     

    Add a comment

    required

    required