Aksesori Ironman 4×4 untuk Nissan Navara kini boleh didapati di premis Tan Chong Ekspres Auto Servis

lightroom-nissan-ironman-accessories-23

Khas bagi pemilik Nissan Navara D40 dan NP300 yang ingin mengubahsuai trak pikap mereka dengan aksesori yang dipasang oleh pengedar sah serta hadir dengan waranti, kini barisan aksesori Ironman 4×4, jenama dari Australia boleh didapati di 38 premis Tan Chong Ekspres Auto Servis Sdn Bhd (TCEAS) terpilih seluruh negara.

Aksesori-aksesori berkenaan dibawa kepasaran Malaysia menerusi Rustcare Sdn Bhd, anak syarikat Tan Chong Motor Holdings Berhad (TCMH) yang merupakan pengedar eksklusif aksesori Ironman 4×4 di Malaysia.

Empat pakej ditawarkan untuk barisan aksesori Ironman ini iaitu Challenger Pack, Challenger Pack PRO, Suspension Pack dan Suspension Pack Pro dan dijual pada harga bermula RM5,000 hingga RM19,000. Selain dari dibeli secara pakej, aksesori-aksesori seperti yang dinyatakan dalam jadual di bawah turut boleh dibeli secara berasingan.


Klik untuk besarkan

Dalam gambar suspensi yang kami siarkan ini, jika anda perasan, Navara NP300 tersebut dipadankan dengan spring dedaun; kerana model berkenaan merupakan model demo spesifikasi Thailand – NP300 pasaran Malaysia masih kekal dengan spring gegelung dibahagian belakang.

Selain dari kit untuk suspensi, aksesori seperti Pemijak Sisi dan Rel, Bull Bar dan Bar Tunda Perlindungan Belakang (Rear Protection Tow Bar) turut ditawarkan.

Pelanggan boleh menghantar kenderaan 4×4 mereka untuk proses naik taraf suspensi di 38 buah premis TCEAS terpilih. Manakala perkhidmatan naik taraf bagi Ironman “Challenger Pack” dan aksesori-aksesori lain boleh dibuat di 12 premis TCEAS terpilih.

Sempena pengenalan Pakej Aksesori Ironman 4×4, TCEAS akan memberikan tawaran pengenalan dengan diskaun ke atas semua pakej Ironman 4X4 termasuklah kos buruh dan aksesori. Selain promosi istimewa, Pakej Aksesori Ironman 4×4 kini hadir bersama Pelan Pembayaran Kredit Mudah 0% di mana-mana pusat servis TCEAS.

Pelanggan yang membeli aksesori Ironman (suspensi sahaja) layak menerima jaminan produk selama tiga tahun atau jarak perbatuan sejauh 60,000km. Manakala aksesori lain hadir dengan jaminan selama setahun.


Selain pengenalan aksesori Ironman ini, TCEAS juga mengumumkan bahawa ia telah memulakan operasi SUPAGARD – salun kereta dengan konsep ‘bilik Kaca-Cermin dan pendingin hawa’ pertama di Malaysia di pusat 4S Nissan Glenmarie, menawarkan perlindungan bertaraf dunia serta lebih nilai kepada para pelanggan Nissan.

Sebagai tambahan, Pusat 4S Nissan Glenmarie kini menawarkan khidmat servis, pembaikan dan diagnosis ke atas semua model Infiniti melalui Hab Servis serta Lounge Pelanggan yang baharu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required