Bridgestone Select kini beroperasi di Sungai Petani

bridgestone-sp-wira-sg-petani-bm-6

Bridgestone Tyre Sales (Malaysia) Sdn Bhd kini membuka cawangan Bridgestone Select (B-Select) keduanya di Malaysia bertempat di Sungai Petani. Ia dimiliki dan diuruskan oleh SP Wira Tyre & Car Service Sdn Bhd.

Antara lain, Bridgestone Select menyediakan penjelasan dan senarai harga bagi setiap barisan produk tayar Bridgestone serta servis yang ditawarkan dengan jelas bagi membantu pengguna memilih jenis tayar terbaik yang sesuai dengan penggunaan dan kereta mereka.

Jenis perkhidmatan yang disediakan ialah pemasangan tayar, imbangan dan jajaran dengan pilihan tayar bagi semua jenis tayar yang dikeluarkan oleh Bridgestone, termasuk yang dilengkapi dengan Run Flat Technology.

bridgestone-sp-wira-sg-petani-bm-2

Sementara juruteknik menjalankan tugas, pelanggan boleh menikmati semua kemudahan yang tersedia; ruang menunggu yang selesa dengan sambungan internet. Dengan konsep terbuka, pelanggan juga boleh memerhatikan kereta mereka melalui panel tingkap yang disediakan.

“Bridgestone Select merupakan pendekatan terbaharu kepada rangkaian penjualan tayar kami adalah bertujuan untuk menyediakan servis premium dalam suasana mesra pelanggan. Paling utama ialah maklumat yang disediakan serta proses pemilihan dan pembelian tayar yang lebih telus kepada pelanggan yang menjadi keutamaan,” jelas Pengarah Urusan Bridgestone Tyre Sales (Malaysia) Sdn. Bhd., Jo Takewa.

Sempena pembukaan premis B-Select terbaharu ini, pelanggan yang membeli empat unit tayar Bridgestone bagi kenderaan penumpang atau tayar 4×4 akan menerima payung edisi terhad di premis baharu ini, bergantung kepada stok.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 

Comments

  • norli on Jul 05, 2017 at 2:30 pm

    hai sir

    what machine that your company use to open or repair run flat tyre sir

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
 

Add a comment

required

required