Toyota Corolla Altis 2016 dibuka untuk tempahan; tiga varian sebagai pilihan, harga bermula dari RM121k

Shenzhen Skyline

UMW Toyota Motor (UMWT) hari ini mengumumkan bahawa model baharu Toyota Corolla Altis kini dibuka untuk tempahan. Ia menampilkan rekaan yang diperkemas, dengan ciri keselatamatan tambahan; kini tujuh beg udara SRS dan kawasan kestabilan kenderaan (VSC) merupakan ciri standard bagi semua varian Altis yang ditawarkan.

Varian yang dimaksudkan ialah Corolla ALtis 1.8E, Corolla Altis 1.8G dan Corolla Altis 2.0V. Model versi terbaharu ini masing-masing dijual pada harga permulaan RM120,900, RM123,900 dan RM138,000. Harga-harga yang dinyatakan ini adalah harga atas jalan termasuk GST bagi pendaftaran persendirian di Semananjung.

Toyota Corolla Altis baharu ini juga datang dengan jaminan lima tahun tanpa had perbatuan. Jaminan ini boleh dipindah milik kepada pemilik seterusnya selagi ia berada dalam tempoh sah dari tarikh pembelian.

toyota-altis-2016-pricelist-bm

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required