Vespa Edisi Ulang Tahun ke-70 – dari RM18,440

2017-vespa-primavera-70th-anniversary-19-850x708-bm

Bersempena dengan sambutan ulang tahun ke 70 Vespa, Naza Premira mengeluarkan tiga model istimewa yang terdiri daripada Primavera 150, GTS 150 dan PX 150. Harga untuk setiap model edisi khas ini masing-masing adalah RM18,440, RM20,627 dan RM28,780.

Semua model edisi ulang tahun ke 70 ini datang dalam warna biru muda berkilat yang dipanggil Azzurro 70, dan dilengkapi pakej aksesori termasuk rak belakang berserta beg buatan Itali. Barangan lain yang membezakan model edisi khas ini dengan model standard adalah tempat duduk berwarna coklat siap dengan logo Vespa Settantesimo 70th Anniversary, pelekat di bahagian sisi dan lencana edisi khas di bahagian depan.

Model Primavera dan GTS 150 menggunakan enjin 154.8 cc satu silinder, empat strok EFI yang sama dan masing-masing mampu menghasilkan 12.7 hp dan 11.6 hp. Bagi model PX150 pula, ia menggunakan enjin dua strok 150 cc berpenyejukan udara satu silinder bersama sistem minyak karburator. Ini menghasilkan bunyi unik sebuah Vespa seperti waktu dahulu dan masih boleh menghasilkan 8.85 hp.

Primavera dan GTS 150 menggunakan kotak gear CVT automatik manakala PX 150 pula dilengkapi kotak gear empat kelajuan dan penukaran gear dilakukan dengan memulas bahagian kiri pemegang. Ketiga-tiga model edisi khas ini ada dipamerkan di pusat pameran Naza Premira dan kuantiti yang dibuka untuk jualan adalah terhad.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required