Naza Premira anjur sambutan ulang tahun ke 70 Vespa

vespa-70th-anniversary-29

Pengeluar motosikal dari Itali, Vespa sudah beroperasi sejak tahun 1946 dan sehingga kini, ia terus popular dan mempunyai penggemarnya. Masuk tahun 2016, Vespa sebagai sebuah syarikat sudah berusia 70 tahun dan bagi meraikan kewujudannya, Naza Premira selaku pengimport dan pengedar rasmi Vespa di Malaysia melakukan satu acara sambutan di pusat beli-belah Publika, Kuala Lumpur.

Acara bermula dengan konvoi dari Naza Automall, Petaling Jaya dan untuk itu sahaja, ia sudah berjaya mengumpul lebih 500 buah motosikal yang memenuhi jalan raya, namun secara teratur ke tapak acara. Sampai di Publika, pelbagai aktiviti disediakan bagi peserta dan pemilik Vespa, selain pelancaran tiga buah model edisi khas ulang tahun yang terdiri daripada model Primavera, GTS 150 dan PX150.

Berlangsung sehingga lewat petang, peserta dan pengunjung acara turut dihiburkan dengan persembahan secara langsung oleh beberapa kumpulan muzik dan turut tidak ketinggalan, penyanyi rock terkenal tanah air, Amy Search. Dua pemilik Vespa dari Johor Bharu turut diberikan penghargaan khas kerana menunjukkan semangat dengan berpakaian seperti penguatkuasa pada tahun 70 an dan kata mereka, beginilah caranya mereka menaiki Vespa pada zaman dahulu. Kemuncak acara adalah cabutan bertuah daripada golongan peserta dan diberikan hadiah sebuah motosikal Vespa.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required