Naza Kia buka bilik pameran 3S di Butterworth

kia-butterworth

Naza Kia Malaysia Sdn Bhd telah membuka bilik pameran 3S terbaharu dan memilih Butterworth, Pulau Pinang sebagai lokasinya. Ia terletak di Jalan Bagan Jermal, Taman Bintang, Butterworth, menyasarkan jualan sebanyak 20 unit sebulan.

Terletak dalam keluasan 10,000 kaki persegi, Kia Butterworth mampu mempamerkan lima kenderaan di bilik pamerannya dan memiliki enam petak penyelenggaran yang mampu menyelenggara sehingga 24 buah kereta setiap hari.

“Fasiliti baharu ini bakal menjadi pusat sehenti bagi pelanggan yang berpotensi dan sedia ada di kawasan Butterworth. Malah Kia Butterworth menjadi bukti komitmen kami bagi memperluaskan lagi rangkaian dan kualiti perkhidmatan,” ujar Dato’ Samson Anand George, CEO Kumpulan, Kumpulan Automotif, Naza Corporation Holdings.

Kia Butterworth membelanjakan sejumlah RM1.5 juta bagi pusat 3S ini termasuk untuk bahagian jualan, penyelenggaran, fasiliti alat ganti dan dilengkapi dengan lounge bagi pelanggan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required