KTMB umum pembelian tiket secara manual untuk tren KTM Antarabandar dan ETS pada 6 Disember ini

KL12_120810_TREN_ETS

Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) telah mengeluarkan kenyataan berhubung dengan kerja-kerja menaik taraf sistem tiket perkhidmatan tren KTM Antarabandar dan Perkhidmatan Keretapi Elektrik (ETS) pada 6 Disember ini. Di mana ia akan berlangsung selama 24 jam bermula 12.05 pagi hingga 12 tengah malam.

Sehubungan itu pembelian tiket pada tarikh tersebut hanya boleh dibuat di kaunter KTMB secara manual.

Menurut kenyataan terbabit, sebarang transaksi, semakan, pembatalan atau pindaan melalui aplikasi dalam talian juga akan ditutup sementara waktu dalam tempoh tersebut.

Justeru, orang ramai yang merancang menggunakan kedua-dua perkhidmatan tersebut disaran membuat pembelian lebih awal bagi mengelak sebarang kesulitan.

Dalam masa yang sama, pihak KTMB juga berkata bagi pengguna yang telah membuat tempahan tiket secara atas talian, mereka boleh mencetak tiket perjalanan mereka selewat-lewatnya pada Isnin depan bagi memastikan mereka mempunyai tiket sah sebelum menaiki tren.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required