Mercedes-Benz Autohaus Batu Pahat dilancarkan

Mercedes-Benz Autohaus Batu Pahat dilancarkan

Mercedes-Benz Malaysia (MBM) dengan kerjasama pengedar bertauliah, BR Jaya, telah melancarkan Mercedes-Benz Autohaus baharu di Batu Pahat, Johor. Fasiliti ini merupakan sebahagian daripada pelaburan bernilai RM1 juta untuk bahagian selatan, dan ini merupakan Autohaus pertama di Johor di kalangan lima rangkaian pengedar di negeri berkenaan.

Dengan seluas 22,373 kaki persegi, Mercedes-Benz BR Jaya Autohaus mematuhi Mercedes-Benz Presentation System II (MPS II), dan memenuhi identiti korporat terkini pembuat kenderaan terbabit. Turut menempatkan 10 bilik pameran, Autohaus ini juga turut dilengkapi dengan fasiliti 3S, dan mampu menyelenggara sehingga 160 buah kenderaan sebulan.

Bagi meningkatkan lagi perkhidmatan untuk pelanggan, Autohaus turut menawarkan “Door to Door Zero Mileage Car Carrier Service” di mana kenderaan pelanggan akan diambil dari rumah dan dibawa ke Pusat Servis Mercedes-Benz BR Jaya di Batu Pahat dengan menggunakan trak untuk dibaiki atau diselenggara. Apabila selesai, kenderaan tersebut akan dikembalikan terus ke rumah pelanggan.

“Ini merupakan tanda penghargaan dan sokongan daripada rangkaian pengedar kami yang telah lama berusaha memperkukuhkan lagi jenama Mercedes-Benz di Malaysia. Pelanggan di bahagian selatan kini mampu menerima perkhidmatan selepas jualan yang terbaik daripada kami,” ujar presiden dan CEO Mercedes-Benz Malaysia Claus Weidner.

“Sebagai Autohaus pertama di Johor, BR Jaya sangat berbangga menjadi sebahagian daripada perkembangan Mercedes-Benz di sini. Kami juga sangat teruja untuk memberikan perkhidmatan terbaik buat para pelanggan yang mempercayai kredibiliti kami bagi perkhidmatan selepas jualan,” tambah pengarah urusan BR Jaya, Lee Chee Hong.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required