Lebuhraya Cheras-Kajang, Lebuhraya Pintasan Selat Klang Utara Baru beri 10% diskaun tol 25 Dis ini

Lebuhraya Cheras-Kajang, Lebuhraya Pintasan Selat Klang Utara Baru beri 10% diskaun tol 25 Dis ini

Taliworks Corporation Berhad merupakan syarikat induk Grand Saga Sdn Bhd yang memegang konsesi Lebuhraya Cheras-Kajang, dan syarikat usahasamanya, Grand Sepadu (NK) Sdn Bhd, yang memegang konsesi Lebuh Raya Pintasan Selat Klang Utara Baru (NNKSB) telah mengumumkan pemberian diskaun tol sebanyak 10% pada 25 Disember iaitu Ahad ini. Ia adalah sempena sambutan perayaan Krismas.

Pengurus Besar Kanan kumpulan tersebut, A.Rajasolan, berkata diskaun untuk kenderaan Kelas 1 di semua plaza tol di lebuhraya berkenaan akan bermula pada 12.01 pagi, 25 Disember, dan berlangsung selama 24 jam.

Diskaun berkenaan diberikan sebagai tanda penghargaan kepada semua pengguna lebuh raya dan sebagai sebahagian daripada komitmen kumpulan terhadap inisiatif tanggungjawab sosial korporat (CSR) yang berterusan, kata syarikat itu.

Dalam masa yang sama, Tailworks turut menasihati semua pengguna lebuhraya supayaberikan keutamaan kepada keselamatan dan memandu dengan berhemah.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required