LED H4 Philips X-treme Ultinon kini di Malaysia – boleh ganti terus mentol lampu hadapan jenis halogen H4

Berita baik untuk pengguna lampu hadapan jenis mentol halogen H4, Philips kini telah memperkenalkan mentol LED H4 X-treme Ultinon di Malaysia, yang direka agar boleh menggantikan terus mentol jenis halogen H4 biasa secara plug-and-play pada soket asal lampu hadapan konvensional anda tanpa apa-apa pengubahsuaian.

Mentol LED H4 ini bukan sahaja boleh mentransformasi rupa lampu hadapan biasa anda kepada lampu LED, malah ia juga menghasilkan cahaya 150% lebih terang dari mentol halogen H4 standard, tetapi dengan bentuk pancaran cahaya biasa.

Ia mampu direka sedemikian kerana teknologi Safebeam yang digunakan – membolehkan mentol LED tersebut memberikan cahaya lebih luas pada jalan, dalam masa yang sama mengurangkan silau pada pengguna jalan raya yang lain. Teknologi tersebut juga menghasilkan cahaya lampu yang lebih tajam dan kelihatan berkilat.

LED H4 Philips X-treme Ultinon kini di Malaysia – boleh ganti terus mentol lampu hadapan jenis halogen H4

Philips X-treme Ultinon ini juga dibina dengan rekaan terma AirFlux, yang memastikan diod di dalam kekal sejuk dan sentiasa memberikan prestasi cahaya tertinggi serta tahan lebih lama. Menurut Philips, mentol ini mampu bertahan selama 12 tahun, dan diberikan perlindungan waranti selama tiga-tahun.

Produk baharu ini melengkapkan barisan mentol gantian LED Philips untuk semua aplikasi automotif yang terdiri dari mentol lampu kabus, lampu brek, lampu kabin dan juga lampu but.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required