PROLINTAS umum laluan kontra di LKSA mulai 3 Jan

PROLINTAS telah mengumumkan sistem laluan kontra bakal dilaksanakan di Lebuhraya Kemuning-Shah Alam (LKSA) mulai 3 Januari 2017. Ia akan bermula dari KM5.2 hingga KM7.6 menghala ke Pusat Bandar Shah Alam (melalui Dataran Shah Alam).

Sistem laluan kontra ini hanya beroperasi dari Isnin hingga Jumaat bermula jam 6.30 pagi hingga 8.30 pagi sahaja. PROLINTAS turut menambah, laluan kontra ini hanya dibuka untuk kenderaan ringan sahaja namun motosikal dilarang menggunakannya.

Para pengguna lebuhraya terbabit diminta mematuhi arahan kawalan trafik untuk tujuan keselamatan dan memastikan perjalanan berjalan lancar. Untuk sebarang maklumat terkini, para pengguna boleh mengikuti twitter @LKSAtrafik.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required