Puspakom anjur kempen Pemeriksaan Kenderaan Sukarela pada 16 hingga 27 Jan ini sempena CNY

Puspakom anjur kempen Pemeriksaan Kenderaan Sukarela pada 16 hingga 27 Jan ini sempena CNY

Menjelang sambutan perayaan Tahun Baharu Cina (CNY) ini, Puspakom akan menganjurkan Kempen Pemeriksaan Kenderaan Sukarela atau “Voluntary Vehicle Inspection” (VVI) percuma bagi kenderaan persendirian.

Kempen ini akan berlangsung dari 16 hingga 27 Januari 2017, dijalankan di semua pusat pemeriksaan Puspakom, kecuali di Shah Alam, Taman Bukit Maluri, Mak Mandin dan Kota Bharu, yang dikhaskan untuk menjalankan pemeriksaan untuk kenderaan perdagangan.

Pemeriksaan VVI ini merangkumi 25 peringkat ujian termasuklah pemeriksaan brek, keadaan tayar dan rim, meter, kebocoran minyak kotak gear, kebocoran minyak enjin, kebocoran gas, ekzos dan lampu brek serta lampu hadapan.

Puspakom anjur kempen Pemeriksaan Kenderaan Sukarela pada 16 hingga 27 Jan ini sempena CNY

“Melalui laporan pemeriksaan VVI yang dikeluarkan oleh Puspakom ini, pemilik kenderaan persendirian dapat mengetahui prestasi kenderaan mereka dan seterusnya boleh membuat pembaikan yang sewajarnya. Ini secara tidak langsung membantu mengurangkan kemungkinan kerosakan kenderaan dan juga kemalangan,” kata Ketua Pegawai Eksekutif Puspakom, Mohammed Shukor Ismail.

Kempen VVI secara percuma ini akan bermula dari jam 8.00 pagi sehingga 5.00 petang setiap hari (mengikut waktu operasi setiap cawangan). Pelanggan VVI akan diberi keutamaan di mana mereka boleh terus mengunjungi cawangan Puspakom tanpa perlu menunggu, membuat sebarang temujanji dan tidak memerlukan dokumen.

Untuk maklumat lanjut mengenai Kempen Pemeriksaan VVI ini, para pelanggan boleh menghubungi talian bebas tol PUSPAKOM 1-800-88-6927 atau layari laman sesawang PUSPAKOM di www.puspakom.com.my

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required