Volkswagen buka pusat 3S baharu di Batu Pahat

Volkswagen buka pusat 3S baharu di Batu Pahat

Volkswagen Passengers Cars Malaysia (VPCM) bersama SP Supreme Autohaus secara rasminya membuka pusat 3S Volkswagen Batu Pahat hari ini. Ini menjadi pusat 3S tunggal di utara Johor.

Dibina untuk menampung perkhidmatan jualan dan lepas jualan Volkswagen bagi kawasan Batu Pahat, Muar, Kluang, Yong Peng, Segamat serta beberapa pekan kecil sekitarnya, premis terbaru ini menelan belanja RM6.5 juta dan ditanggung oleh SP Supreme Autohaus.

Dengan keluasan 25,000 kaki persegi, premis ini menempatkan bilik pameran yang mampu mempamerkan lima model dalam satu masa, pusat servis dengan enam ruang servis dan disokong oleh barisan staf berpengalaman serta peralatan diagnostik terkini. Sebuah ruang menunggu dengan capaian wi-fi serta kafe turut tersedia.

Volkswagen buka pusat 3S baharu di Batu Pahat

“Ini adalah sebahagian daripada usaha kami bersama dengan rakan pengedar untuk mempertingkatkan tahap perkhidmatan serta kemudahan infrastruktur untuk kesenangan pelanggan. Langkah ini diharapkan dapat meningkatkan pengalaman pemilikan terhadap pelanggan VW,” ujar Pengarah Urusan VPCM, Erik Winter.

Pusat 3S Volkswagen Batu Pahat beroperasi setiap hari dari 9 pagi hingga 6 petang, sementara bagi perkhidmatan lepas jualan, ia disediakan dari Isnin hingga Jumaat, 9 pagi hingga 4 petang. Bagaimanapun, ia akan ditutup pada setiap cuti umum.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required