Honda M’sia tawar hadiah bar emas sempena Tahun Baharu Cina – hanya untuk pelanggan sedia ada

Honda M’sia tawar hadiah bar emas sempena Tahun Baharu Cina – hanya untuk pelanggan sedia ada

Honda Malaysia melakukan perkara yang agak berbeza sempena sambutan Tahun Baharu Cina kali ini. Jika promosi-promosi biasa dibuat secara ‘serampang dua mata’ untuk menarik minat orang ramai agar membeli produk baharu, promosi dari Honda kali ini hanya ditawarkan untuk pelanggan sedia ada, tanpa syarat untuk membeli apa-apa barangan atau perlu menservis kenderaan mereka.

Hadiahnya? Honda Malaysia menawarkan bar emas 100g yang bernilai RM20k sebagai hadiah utama, yang disediakan untuk dua orang pemenang. Bar emas bernilai RM10k pula akan diberikan sebagai hadiah tempat kedua dan disediakan untuk tiga pemenang, manakala 25 bar emas yang lebih kecil akan diberikan kepada pemenang tempat ketiga dan keempat.


Klik untuk besarkan

Honda Malaysia turut menyediakan 50 dinar emas dan juga 920 sijil simpanan premium BSN bernilai RM250 setiap satu sebagai hadiah saguhati. Setiap pemilik Honda sedia ada diberikan satu peluang untuk memenangi hadiah-hadiah ini dengan cara menjawab soalan mudah dan slogan seperti pada rajah di atas, dan hantarkan menerusi SMS ke nombor 66688 (rujuk rajah untuk perincian).

Khas untuk pelanggan yang menservis kenderaan mereka, satu lagi peluang istimewa bakal diberikan bagi mencerahkan lagi peluang untuk menang. Kempen ini bermula sekarang dan akan ditamatkan pada 19 Februari nanti.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required