Nombor pendaftaran khas RIMAU sempena dengan Sukan SEA 2017 – dijangka bidaan dibuka Mac ini

Nombor pendaftaran khas RIMAU sempena dengan Sukan SEA 2017 –  dijangka bidaan dibuka Mac ini

Menerusi laman Facebook yang didaftarkan di bawah nama RIMAU PLAT, telah mula menguar-uarkan nombor pendaftaran khas RIMAU, iaitu sempena dengan temasya Sukan Sea yang ke-29 pada Ogos ini. Bakal dibuka bidaannya pada Mac ini, Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) telah pun meluluskan
nombor pendaftaran khas RIMAU 1 hingga RIMAU 9999, yang dikendalikan oleh Kementerian Belia dan Sukan (KBS) sebagai penganjur temasya sukan berprestij tersebut.

Nombor pendaftaran ini yang menggunakan nama RIMAU adalah sempena pemilihan harimau sebagai maskot utama Sukan SEA. Malahan ia juga adalah bagi menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-60. Kami cuba untuk melayari laman web yang tertera menerusi Facebook terbabit iaitu rimau.org.my, walau bagaimana pun, ia tidak berfungsi. Namun difahamkan, tarikh sebenar permulaan tender bagi bidaan yang akan dilakukan secara dalam talian (E-BIDA) akan diumumkan kelak.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required